KRITIKK: Mytisk barokkopera som postmodernistisk cabaret. Tidløst svik blir samtidig moro på Torshov, skriver Kjetil Korslund om Dido + Aeneas på Torshovteatret.
Kritikk
The greatest love story of them all
KRITIKK: Mytisk barokkopera som postmodernistisk cabaret. Tidløst svik blir samtidig moro på Torshov, skriver Kjetil Korslund om Dido + Aeneas på Torshovteatret.
Scenekunst.no A/S Scenekunst.no er en redaksjonelt uavhengig nettavis for profesjonell scenekunst og tilhørende kulturpolitikk. Vi følger Norsk redaktørforenings redaktørplakat.
Scenekunst.no er medlem av Norsk Tidsskriftforening. Scenekunst.no er støttet av Norsk kulturfond. Fra 2016 er tidsskriftet organisert som et almennyttig aksjeselskap med NTO, DTS, NSF og NoDA som eiere og bidragsytere. Fagforbundet Teater og Scene gir også årlig støtte.
Ansvarlig redaktør Julie Rongved Amundsen redaktor@scenekunst.no
Fagredaktør for opera og scenisk kunstmusikk Hilde Halvorsrød hilde@scenekunst.no
Vil du annonsere på scenekunst.no?
Kunnskapsmedia AS Sture Bjørseth +47 954 36 031 annonser@scenekunst.no